اخبار اقتصادی
چاپ00015:18 - 1395/03/10

تکذیب خبر "ضرب و شتم یک مدیر به دست مدیران شهرداری"

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران خبر منتشر شده در پایگاه خبری کارگر آنلاین را تکذیب و توضیحاتی را به تحریریه ارسال نموده که در ادامه منتشر می شود.
کارگرآنلاین: به گفته رازقی آقای محمدرضا جمالی اول اسفندماه 1394 از سمت سرپرستی مرکز آموزش علمی-کاربردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توسط رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران، بعنوان نهاد بالادست در چارچوب قوانین و مقررات دانشگاه جامع علمی-کاربردی و مفاد مندرج در اساسنامه این مؤسسه، مصوب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری عزل شده و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
 
بدیهی است حضور ایشان در سه ماه اخیر در آن مرکز پس از عزل، توجیه قانونی نداشته و از مصادیق غصب است.
 
لذا این مرکز همچون تمامی مراکز آموزش علمی-کاربردی دانشگاه جامع علمی-کاربردی، یک مرکز دانشگاهی میباشند و به لحاظ ساختاری در قالب چارت سازمانی مؤسسه فوق قرار دارد و به هیچ وجه ارتباط ساختاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ندارد.
 
رازقی گفت: علیرغم برخوردهای غیرقانونی و غیرعرفی آقای محمدرضا جمالی، تمام برخوردهای مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران و بویژه رئیس مؤسسه، آقای دکتر سید موسی پورموسوی، در چارچوب قانون بوده و ادعای مطرح شده نادرست می باشد.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران